Om ervoor te zorgen dat u altijd bij uw belangrijke documenten kan, zelfs na brand of inbraak, is het verstandig om deze beveiligd op te slaan. Veilig op servers in Nederlandse datacentra. Gecodeerd, dus onleesbaar totdat u het document weer opvraagt.
2 Kies de dienst die u wilt (klik op icoon voor uitgebreide uitleg):
'Registreren en bewaren' 'Bewaren documenten' 'Registreren hashwaarde' 3 Vul de gevraagde gegevens in 4 Upload uw bestand 5 Reken af met iDEAL of PayPal Nog hulp nodig? zie hier de video "Hoe vraag ik een dienst aan"
Nadat u heeft betaald, is uw document geregistreerd en bewaard. U ontvangt direct per mail de orderbevestiging en de factuur. Daarnaast ontvangt u binnen enkele minuten de registratieverklaring (in geval van registreren en bewaren van een onderhandse akte) of een verklaring van opslag (in geval van bewaren document). Via ‘Mijn documenten’ kunt u altijd een afschrift van de onderhandse akte of document, een gewatermerkt afschrift (in geval van een onderhandse akte) en een registratieverklaring of verklaring van opslag ophalen uit de beveiligde omgeving.
Al deze bestanden zijn eenvoudig digitaal op te slaan en te registreren. Lees hier hoe dat werkt.